Moduł podstawowy - niestac. I stop. Praca socjalna (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk o Edukacji)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020 - Rok akademicki 2020/21 2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2020 | 2023 | |||||
380-SN1-1PSL |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
380-SN1-1ABW |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
• Wdrażanie studentów do samodzielnego i sprawnego korzystania z literatury przedmiotu; • Rozbudzanie zainteresowań studentów problematyką środowiska życia współczesnego człowieka. |
|
||
380-SN1-1SOC |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu jest: • Przedstawienie zasadniczych pojęć używanych na gruncie socjologii. • Zapoznanie się z problemami będącymi przedmiotem analizy socjologicznej. • Wskazanie możliwości zastosowania wiedzy socjologicznej w życiu codziennym. • Kształtowanie umiejętności wnikliwej obserwacji otaczającej rzeczywistości |
|
||
380-SN1-1HEL |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele: • zapoznanie studentów z podstawowymi kategoriami pojęciowymi, dotyczącymi przedmiotu (auksologia, ontogeneza, rozwój, doświadczenie, zdarzenia życiowe, zmiana rozwojowa, czas,akceleracja, dymorfizm płciowy, zdrowie, choroba, wychowanie w kontekście rozwoju człowieka), • ukazanie etapów rozwoju ontogenetycznego człowieka w kontekście cyklu życia • przedstawienie koncepcji rozwoju człowieka • potrzeby człowieka na poszczególnych etapach rozwoju w kontekście Psychospołecznej Teorii Rozwoju Erika Eriksona i Teorii Potrzeb Abrahama Maslowa • zapoznanie studentów z problemami seksualności współczesnej młodzieży, • prezentacja zaburzeń rozwoju i chorób człowieka na poszczególnych etapach życia • wdrażanie studentów do analizowania literatury przedmiotu. |
|
||
380-SN1-1PSS |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym zadaniem kształcenia w ramach przedmiotu jest ukazanie związków jednostki z jej otoczeniem społecznym i wzajemnego wpływu, jaki na siebie wywierają. Zrozumienie zasad i mechanizmów funkcjonowania człowieka jako części różnorodnych układów społecznych, stanowi podstawę rozpoznania problemów społecznych i wychowawczych, a w konsekwencji budowania trafnych programów pomocy czy interwencji. |
|
||
380-SN1-1PPS |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||