Courses in registration I TOUR MS1-3-3PRG/INP_2024
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Use one of the "i" icons below for additional information.
2024 - Academic year 2024/2025 (there could be semester, trimester or one-year classes) |
Actions | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | |||||||
330-MS1-3INP |
![]() |
Classes
Academic year 2024/2025
Groups
Brief description
(in Polish) Celem przedmiotu jest przedstawienie w zaawansowanym stopniu zagadnień związanych z udziałem przedsiębiorstwa w biznesie międzynarodowym. Omawiane są wybrane fakty, zjawiska i teorie wyjaśniające zachodzące złożone zależności w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa, a także ich uwarunkowania o zróżnicowanym charakterze. Studenci w zaawansowanym stopniu poznają i rozumieją wiedzę z zakresu procesów i motywów internacjonalizacji, globalizacji i jej znaczenia w procesie internacjonalizacji, znaczenia informacji w procesie internacjonalizacji oraz wiedzy, kapitału i umiędzynarodowienia zachowania konsumentów, roli menadżera i jego umiejętności procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa, a także źródeł finansowania działalności przedsiębiorstwa i ich roli w procesie umiędzynarodowienia, oraz etycznych aspektach procesu internacjonalizacji przedsiębiorstwa. Potrafią ponadto wykorzystać posiadaną wiedzę teorematyczną do do analiz i formułowania wniosków. |
|
||||
330-MS1-3PRG |
![]() |
Classes
Academic year 2024/2025
Groups
Brief description
(in Polish) Celem kształcenia w zakresie przedsiębiorstwo na rynku globalnym jest przekazanie studentom w awansowanym stopniu wiedzy związanej z realizacją strategii globalnych, ich rodzajami i tworzeniem w warunkach konkurencyjności globalnej. Ponadto studenci nabywają wiedzę dotyczącą kształtowania kontaktów biznesowych przedsiębiorstwa globalnego z interesariuszami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Studenci nabywają umiejętności oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa globalnego pryzmat czynników ją determinujących. Studenci rozumieją także potrzebę współczesnego postrzegania środowiska biznesowego przez pryzmat globalizacji. |
|
||||