Literatura podstawowa:
Sawicka K. (red.), (1998) : Socjoterapia. CMPPP MEN. Warszawa
Sobolewska Z.(1993) : Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży- zasady projektowania zajęć. OPTA. Warszawa.
Jakubowska B.(1997) : Świetlica socjoterapeutyczna , prezentacje MOP. Instytut Badań Edukacyjnych. Warszawa.
Okun B.F.( 2002): Skuteczna pomoc psychologiczna. Instytut Psychologii Zdrowia PTP. Warszawa.
H.S. Bernard, K.Roy MacKenzi(2000).; Podstawy terapii grupowej, GWP, Gdańsk
Deptula M. (2005): Diagnostyka, profilaktyka, socjoterapia w teorii i praktyce pedagogicznej, Bydgoszcz
Pluta T. (2007) Profilaktyczno-wychowawczy program przeciwdziałaniu agresji u dzieci w wieku szkolnym, Kraków, Wydawnictwo „Impuls”.
Literatura uzupełniająca:
CarsonR.C.,. Butcher J.N,.Mineka ,(2003).; Psychologia zaburzeń, GWP, Gdańsk
Jagieła J. .(2007): Socjoterapia w szkole, Rubikon, Kraków
Grzesiuk L. (red.), (1994);Psychoterapia. Szkoły, zjawiska, techniki i specyficzne problemy, PWN, Warszawa.
Santorski J. (red.), (1993);ABC psychologicznej pomocy, Agencja Wydawnicza Jacek Santorski & CO, Warszawa.
Dabrowska M., Rozesłaniec M. (2004): Korygowanie zachowań dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych. Marszałek, Toruń,
Wopel K.( 2004): Poradnik dla prowadzących grupy. Jedność Kielce,
Hank D.( 2003): Łagodzenie konfliktów w szkole i w pracy z młodzieżą. Jedność, Kielce .
Młyńczyk W. red. (2012): Socjoterapia teoria i praktyka. Część VI, WOAK. Białystok.
Młyńczyk W. red. (2011): Socjoterapia teoria i praktyka. Część V, WOAK. Białystok.
Młyńczyk W. red. (2010): Socjoterapia teoria i praktyka. Część IV, WOAK. Białystok.
Młyńczyk W. red. (2009): Socjoterapia teoria i praktyka .Część III, WOAK. Białystok.
Młyńczyk W. red. (2007),Socjoterapia teoria i praktyka .Część II, WOAK. Białystok.
|