Marketing międzynarodowy 450-ZS2-2MMN
Ćwiczenia (CW)
Rok akademicki 2021/22
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Literatura: |
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 2. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008 3. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005 4. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010 |
||
Efekty uczenia się: |
2MMN_UW6 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do proponowania rozwiązań i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów (KA7_UW6) / prezentacje multimedialne, dyskusje problemowe, studia przypadków 2MMN_K03 wykazuje postawę kreatywności w podejmowanej aktywności rynkowej w ujęciu międzynarodowym (KA7_K03) / prezentacje multimedialne |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena poszczególnych aktywności studentów na podstawie jakości wykonanej pracy. |
||
Zakres tematów: |
1. Globalne marki 2. Międzynarodowe otoczenie marketingowe 3. Marketingowe strategie korporacji międzynarodowych 4. Born globals - przykłady działań marketingowych 5. Strategie wejścia na rynki zagraniczne 6. Diagnoza przyczyn porażek na rynkach międzynarodowych |
||
Metody dydaktyczne: |
Prezentacje multimedialne, dyskusje problemowe, studia przypadków. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy poniedziałek, 18:30 - 20:00,
sala 303 |
Agata Kilon | 14/ |
szczegóły![]() |
2 |
każdy poniedziałek, 16:45 - 18:15,
sala 303 |
Agata Kilon | 19/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.