Efekty uczenia się: |
WIEDZA, absolwent:
KA7_WG1 - ma rozszerzoną wiedzę o charakterze nauk prawnych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk
KA7_WK2 - zna i rozumie podstawową terminologię prawniczą
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent:
KA7_UW4 - wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów prawnych, spraw niejednoznacznych interpretacyjnie; potrafi wskazać możliwe rozwiązania, z zachowaniem norm etycznych
KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent:
KA7_KR2 - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: pisemny projekt
|
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem dopuszczenia do końcowego zaliczenia konwersatorium jest posiadanie przez studenta nie więcej niż 2 godz. nieobecności na zajęciach. W przypadku opuszczenia przez studenta (z jakiejkolwiek przyczyny) więcej niż 2 godz. ćwiczeń, jest on zobowiązany do odrobienia nieobecności poprzez odpowiedź ustną na dyżurze z zakresu materiału, który był opracowywany na przedmiotowych zajęciach. Odrabianie nieobecności powinno nastąpić w terminie 1 tygodnia od chwili ustania przyczyny nieobecności na zajęciach. Konwersatorium kończy się zaliczeniem pisemnym (forma projektu). Studenci będą oceniani na podstawie obecności podczas zajęć, aktywności w dyskusjach oraz przedstawionego projektu. Skala ocen od 2 do 5.
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
Zakres tematów: |
W ramach przedmiotu będą poruszane zagadnienia związane z teorią i historią public relations, kwestie definicyjne i terminologiczne, miejsce public relations w strategii i w strukturze organizacyjnej, związki z pokrewnymi dyscyplinami, rozpoznawanie i badania otoczenia, identyfikacja interesariuszy, mierzenie skuteczności public relations, wykorzystanie mediów własnych, masowych, w tym internetu, mediów pozyskanych, opłaconych, a także główne działy PR: relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna, dialog z klientami, partnerami, relacje z inwestorami i społecznością finansową, kontakty z decydentami, politykami, urzędnikami różnych szczebli, liderami opinii, aktywistami, prowadzone przy pomocy zróżnicowanych metod, od bezpośrednich spotkań do użycia internetu, mediów społecznościowych i nowych mediów w public relations.
Zostaną też omówione podstawowe techniki i narzędzia public relations, zarówno tradycyjne, stosowane od początków tej dyscypliny (materiały dla mediów, ulotki, broszury, publikacje, wydarzenia, przemówienia, komunikaty etc.), jak i najnowsze rozwiązania z obszaru nowych mediów (serwisy internetowe, blogi, internetowe biura prasowe, serwisy typu Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Vine, YouTube etc.).
|