Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing międzynarodowy 450-ZS2-2MMN
Wykład (WYK) Rok akademicki 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011

2. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008

3. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005

4. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010

Literatura uzupełniająca:

1. M. Błaszak, Łukasz Przybylski, rzeczy są dla ludzi, Niepełnosprawność i idea uniwersalnego projektowania, Wydawnictwo naukowe SCHOLAR, Warszawa 2010

Efekty uczenia się:

ZMMN_W01 ma wiedzę na temat różnych rodzajów więzi społecznych istniejących w ramach organizacji oraz o występujących między nimi prawidłowościach w kontekście aktywności marketingowej, a także ma pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych na rynkach międzynarodowych KA7_WG4

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin końcowy, pisemny w formie testu wiedzy.

91-100% - bardzo dobry

81-90% - dobry plus

71-80% - dobry

61-70% - dostateczny plus

51-60% - dostateczny

Zakres tematów:

1. Marketingowe otoczenie globalne

2. Ewolucja koncepcji marketingu międzynarodowego z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego

3. Korporacje transnarodowe i born global

4. Umiędzynarodowienie w działalności przedsiębiorstwa

5. Strategie wejścia na rynki międzynarodowe

6. Programy marketingowe na rynkach międzynarodowych

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne

Zgodne z zasadami projektowania uniwersalnego różnicujące sposoby przekazu informacji oraz formy angażowania studentów do pracy:

-Wykład konwersatoryjny wspomagany prezentacją multimedialną angażujący słuchaczy do zadawania pytań oraz dyskusji w trakcie wykładu.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Elżbieta Zalesko 29/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)