Cichocka-Segiet K.,Mostowski P., Rutkowski P. (2019), Uniwersalne projektowanie zajęć jako droga do zaspokajania zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych. W: I. Chrzanowska, G.Szumski (red.) Edukacja włączająca
w przedszkolu i szkole. Warszawa: Wydawnictwo FRSE.
Domagała-Zyśk E. (2015). Projektowanie uniwersalne w edukacji osób z
wadą słuchu. W: M. Nowak, E. Stoch, B. Borowska (red.) Z problematyki
teatrologii i pedagogiki. Lublin: Wydawnictwo KUL, 553-568.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna. Jak organizować edukacje uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Przewodnik.
Wyd. Fundacja Fundusz Współpracy, Warszawa 2010.
Głodkowska J. (red.). Dydaktyka specjalna w przygotowaniu do kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : podręcznik
akademicki, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej Warszawa 2012.
Gruszczyk- Kolczyńska E.; Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. WSiP, Warszawa 1994.
Górniewicz E.; Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. Toruń 1994.
Guza A., Krzyżyk D. (red.), Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 1, Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce 2012.
Jas M., Jarosińska M.,współpr. E. Wojdyła, Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży: prawne ABC dyrektora przedszkola, szkoły i placówki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Warszawa 2010.
Paszkiewicz A., Łobacz Małgorzata (2013). Uczeń o specjalnych potrzebach wychowawczych w klasie szkolnej, Warszawa: Wydawnictwo Difin.
Skorek E.M. (red.) (2005). Terapia pedagogiczna, Kraków: Oficyna Wydawnicza ,,Impuls".
Thompson J. (2013). Specjalne potrzeby edukacyjne. Wskazówki dla nauczycieli, (tłum. Jolanta Bartosik), Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wyczesany J., Gajdzica Z. (2006). Uwarunkowania edukacji i rehabilitacji uczniów o specjalnych potrzebach w rozwoju, Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej.
|