Wiedza:
KP6_WK2 - absolwent zna i rozumie główne kierunki i tendencje przeobrażeń we współczesnej kulturze, w szczególności w dziedzinie reklamy; sposób weryfikacji: ocena aktywności w czasie zajęć, projekt zaliczeniowy
KP6_WK5 - absolwent zna i rozumie zasady działania instytucji kultury oraz orientuje się we współczesnym życiu kulturalnym oraz formach jego promocji; sposób weryfikacji: ocena aktywności w czasie zajęć
Umiejętności:
KP6_UW1 - absolwent potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje z wykorzystaniem różnych sposobów i źródeł (pisanych, ikonicznych, elektronicznych etc.); sposób weryfikacji: ocena aktywności w czasie zajęć
KP6_UW4 - absolwent potrafi rozpoznawać różne wytwory kultury w dziedzinie reklamy oraz przeprowadzić ich krytyczną analizę i interpretację z zastosowaniem wybranych metod w celu określenia ich znaczeń i ich oddziaływania społecznego i miejsca w procesach kulturowych; sposób weryfikacji: ocena aktywności w czasie zajęć
KP6_UW5 - absolwent potrafi posiada stworzyć i zaprezentować proste opracowania krytyczne oraz wytwory własnej pracy z zastosowaniem właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych; sposób weryfikacji: projekt zaliczeniowy
KP6_UW6 - absolwent potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje z wykorzystaniem technologii multimedialnych; sposób weryfikacji: ocena aktywności w czasie zajęć
KP6_UU3 - absolwent potrafi samodzielnie doskonalić umiejętności tworzenia prostych diagnoz zjawisk kulturowych; sposób weryfikacji; sposób weryfikacji: projekt zaliczeniowy
Kompetencje społeczne:
KP6_KK1 - absolwent jest gotów do wykorzystywania posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności, rozumie potrzebę ustawicznego dokształcania się i rozwoju zawodowego
KP6_KK2 - absolwent jest gotów do twórczej analizy nowych sytuacji na rynku reklamowym i związanych z nimi problemów poznawczych i praktycznych oraz do formułowania propozycji ich rozwiązania lub zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z ich samodzielnym rozwiązaniem
KP6_KO2 - absolwent jest gotów do organizowania pracy własnej i pracy zespołowej, ma kompetencje do pracy w zespole na rzecz środowiska społecznego oraz działania w sposób przedsiębiorczy
KP6_KR3 - absolwent jest gotów do przestrzegania zasad etycznych związanych z odpowiedzialnością za podejmowane działania o charakterze tworzenia, upowszechniania i oceny wytworów i tekstów kultury, w szczególności w dziedzinie reklamy
|