Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Techniki uczenia się i nauczania języków obcych 340-AS1-1UNE
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Carter, R., Nunan, D. 2004. The Cambridge Guide to Teaching English to Speakers of Other Languages. Cambridge: CUP. Chapers 5, 6, 7, 8, 9, 12.

Dakowska, M. 2005. Teaching English as a Foreign Language. A Guide for Professionals. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Part IV.

Dam, L. 2000. “Why focus on learning rather than teaching? From theory to practice”. In D. Little, L. Dam, & J. Timmer (Eds.), Papers from the IATEFL conference on learner independence, Kraków, 14-16 May 1998 (pp. 18-37). Dublin: CLCS, Trinity College Dublin.

Droździał-Szelest , K. Pawlak , M. (eds.). 2013. Psycholinguistic and Sociolinguistic Perspectives on Second Language Learning and Teaching, Second Language Learning and Teaching. Berlin-Heidelberg: Springer.

Ellis, R. 1997. SLA Research and Language Teaching. NY: OUP.

Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching. Third Edition. Completely Revised And Updated. Longman.

Hiebert E.H., M.L. Kamil (Eds.), (2005), Teaching and learning vocabulary: Bringing research to practice. Mahwah, NJ: Erlbaum.

Komorowska, H. 2005. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna.

Komorowska, H. (red.). 2009. Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych. Warszawa: CODN.

Komorowska, H. (red.). 2011. Nauka języka obcego w perspektywie ucznia. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Łośgraf.

Nation, I. S. (2001). Learning Vocabulary in Another Language. Cambridge: CUP.

Pawlak, M., Derenowski,M., Wolski, B. (red.). 2009. Problemy współczesnej dydaktyki języków obcych. Kalisz: Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM. Część II i III.

Saville-Troike, M. 2012. Introducing Second Language Acquisition. Cambridge: CUP.

Scrivener J. (2005) (second edition) Learning Teaching. Macmillan.

Tanner, R. and C. Green. (1998) Tasks for Teacher Education. A Reflective Approach. Harlow: Pearson Education.

Tomlinson, B. 2008. English Language Learning Materials. A Critical Review. London: Continuum.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30, sala 19
Beata Wyszyńska 23/ szczegóły
2 każda środa, 8:00 - 9:30, sala 19
Beata Wyszyńska 19/ szczegóły
3 każda środa, 9:45 - 11:15, sala 19
Beata Wyszyńska 17/ szczegóły
4 każdy poniedziałek, 16:45 - 18:15, sala 19
Beata Wyszyńska 16/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Instytutu Neofilologii
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)