Student:
Fizyczne efekty kształcenia:
1. uzyskuje wiedzę w zakresie podstawowych pojęć i formalizmu fizyki klasycznej oraz teoretycznych modeli wybranych układów fizycznych (K_W01, K_W02, K_W05);
2. umie analizować problemy z zakresu fizyki klasycznej oraz znajdować ich rozwiązania w oparciu o uzyskaną wiedzę, wykonywać stosowne analizy ilościowe oraz formułować wnioski jakościowe, rozumie głębiej treść zasad dynamiki Newtona (K_W06, K_W08, K_U06, K_U10);
3. rozumie i potrafi wytłumaczyć przebieg podstawowych fizycznych zjawisk; wykorzystuje narzędzia matematyki, jest w stanie samodzielnie odtworzyć podstawowe prawa fizyczne oraz wyciągać wnioski dotyczące wybranych układów (K_W33, K_U03);
4. umie ze zrozumieniem i krytycznie korzystać z zasobów literatury oraz zasobów Internetu w odniesieniu do problemów fizyki klasycznej (K_K01, K_K03, K_K05).
Chemiczne efekty kształcenia:
1. ma wiedzę z matematyki, fizyki i chemii pozwalającą na wyjaśnianie podstawowych pojęć, praw ch. oraz opisu zjawisk ch. (K_W01);
2. definiuje podstawowe pojęcia dotyczące chemii fizycznej, termodynamiki, elektrochemii, równowag fazowych, kinetyki ch., fotochemii oraz opisuje powiązanie ich z innymi dziedzinami nauki (K_W08);
3. stosuje podstawowe metody statystyczne i techniki informatyczne do interpretacji procesów ch. i analizy danych eksperymentalnych (K_U05);
4. uczy się samodzielnie wybranych zagadnień (K_U08);
5. rozumie potrzebę podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych poprzez uczenie się przez całe życie, samodzielne wyszukuje informacje w literaturze w języku polskim i obcym (K_K01);
6. przyjmuje różne role podczas pracy w grupie (K_K03);
7. realizuje zasady uczciwości intelektualnej i postępowania etycznego (K_K06);
|