Literatura: |
Podstawowa
•Gąsowska M.K., Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach, Difin, Warszawa 2022.
•Bozart C.C., Handfield R.B., Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw, Helion, Gliwice 2021
•Tundys B., Rzeczycki A., Drobiazgiewicz J., Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw. Wyd. edu-Libri, Kraków 2018
• Witkowski J., Zarządzanie Łańcuchem dostaw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
• Długosz J., Ciesielski M (red)., Strategia łańcuchów dostaw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
• Hugos M., Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy, Onepress.pl Helion S.A., Gliwice 2011.
Pomocnicza
• Mangan J., Lalwani Ch., Calatayud A., Global Logistics and Supply Chain Management, 4th Edition, Wyd. Wiley, 2020.
• Tundys B., Zielony łańcuch dostaw, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2018.
• Samir D., Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016
• Richards G., Zarządzanie logistyką magazynową, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016.
• Ocicka B., Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016
|
Efekty uczenia się: |
3SZLD_WK01 - posiada wiedzę o zasadach funkcjonowania organizacji oraz procesach zmian zachodzących w ich strukturach oraz czynnikach determinujących przyczyny, przebieg, skale i konsekwencje tych zmian (KA6_WK7) – case study, zadania, aktywność
3SZLD_UW01 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania (KA6_UW4) – case study, zadania, aktywność
3SZLD_UW02 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu (KA6_UW5) – case study, zadania, aktywność
3SZLD_UO01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role(KA6_U01) – case study, zadania
3SZLD_UU01 potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności (KA6_UU1) – case study, zadania
|
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia ćwiczeń jest uzyskanie min. 51 % punktów możliwych do zdobycia na zajęciach oraz obecność na zajęciach.
Prowadzący dopuszcza dwie nieusprawiedliwione nieobecności podczas zajęć, kolejne natomiast należy odpracować na konsultacjach.
Nieobecność na ponad 50% zajęć, kwalifikuje studenta do niezaliczenia ćwiczeń.
Oceniana jest aktywność na zajęciach oraz poziom rozwiązywanych zadań, case study. Na ocenę dostateczną należy zdobyć 51% możliwych do zdobycia punktów.
Punktacja:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
|