Seminarium - Prawo administracyjne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 370-AN1-3SEMPAD |
Kod Erasmus / ISCED: |
10.003
|
Nazwa przedmiotu: | Seminarium - Prawo administracyjne |
Jednostka: | Wydział Prawa |
Grupy: |
3L niestac.I st.studia administracji-seminaria Administracja Niestacjonarna 3 rok 1 stopnia sem. letni Administracja Niestacjonarna 3 rok 1 stopnia sem. Zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria licencjackie |
Założenia (opisowo): | Seminarium obejmuje analizę węzłowych problemów z zakresu prawa administracyjnego. Seminarium ma wprowadzić do umiejętności przygotowania pracy dyplomowej. Opracowanie pytań na egzamin. |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest przygotowanie do napisania pracy naukowej odpowiadającej standardom pracy licencjackiej oraz do jej obrony i złożenia z wynikiem pozytywnym obrony pracy. Rolą promotora jest wskazanie metodyki i poprawnych zasad pisania tego typu prac. |
Pełny opis: |
Profil studiów - ogólnoakademicki. Forma studiów – niestacjonarne. Rodzaj przedmiotu seminarium. Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauki prawne. Rok studiów/sem. - rok 2/sem. 3 i 4. Wymagania wstępne - brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Bilans nakładu pracy studenta udział w seminariach 30 godz. - całość prowadzona w formie zajęć bezpośrednich lub zdalnych w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji pandemicznej) przygotowanie do zajęć 100 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 95 godz., łącznie 225 godz., co odpowiada 9 pkt ECTS. Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 125 godzin, co odpowiada 5,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 100 godz., co odpowiada 4,0 pkt ECTS. |
Literatura: |
1. J. Boć: Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2003. 2. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006. 3. J. Apanowicz: Zarys metodologii prac dyplomowych i magisterskich z organizacji i zarządzania, Gdynia 1997. Literatura uzupełniająca: 1.J. Mąjchrzak: Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych: poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, Poznań 1999. 2. E. Niedzielska: Mały poradnik autora i recenzenta pracy akademickiej, Wrocław 1993. 3. Prace licencjackie i magisterskie, pod red. E. Ruśkowskiego, Siedlce 2002. 4. J. Jura, J. Roszczypała: Metodyka przygotowania prac dyplomowych licencjackich i magisterskich, Warszawa 2000 |
Efekty uczenia się: |
KA6_WK1, KA6_UW1, KA6_UK2, KA6_KK3 |
Metody i kryteria oceniania: |
- ocena prac indywidualnych przygotowanych jako e-lerning - ocena aktywności na seminanrium - ocena terminowości przygotowania kolejnych rozdziałów pracy Obserwacja ciągła podczas zajęć, ocena aktywności na zajęciach e-learningowych, zaliczenie na ocenę po przedstawieniu problemu naukowego w formie pisemnej (lub przesłanej elektronicznie) oraz uzasadnieniu wyboru tematu pracy licencjackiej).Ocena merytorycznej i technicznej poprawności przygotowania pracy dyplomowej. W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Wenclik | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Wenclik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest przygotowanie do napisania pracy naukowej odpowiadającej standardom pracy magisterskiej oraz do jej obrony i złożenia z wynikiem pozytywnym egzaminu magisterskiego.Rolą promotora jest wskazanie metodyki i poprawnych zasad pisania tego typu prac. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów - ogólnoakademicki. Forma studiów – niestacjonarne. Rodzaj przedmiotu seminarium. Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauki prawne. Rok studiów/sem. - rok 2/sem. 3 i 4. Wymagania wstępne - brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Bilans nakładu pracy studenta udział w seminariach 30 godz. - całość prowadzona w formie zajęć bezpośrednich lub zdalnych w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji pandemicznej) przygotowanie do zajęć 100 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 95 godz., łącznie 225 godz., co odpowiada 9 pkt ECTS. Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 125 godzin, co odpowiada 5,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 100 godz., co odpowiada 4,0 pkt ECTS. |
|
Literatura: |
J. Hausner, Zarzadzanie publivczne, Warszawa 2008 J. Boć (red.) Administrcaja publiczna, Warszawa 20041. J. Boć: Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2003. 2. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006. 3. J. Apanowicz: Zarys metodologii prac dyplomowych i magisterskich z organizacji i zarządzania, Gdynia 1997. Literatura uzupełniająca: 1.J. Mąjchrzak: Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych: poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, Poznań 1999. 2. E. Niedzielska: Mały poradnik autora i recenzenta pracy akademickiej, Wrocław 1993. 3. Prace licencjackie i magisterskie, pod red. E. Ruśkowskiego, Siedlce 2002. 4. J. Jura, J. Roszczypała: Metodyka przygotowania prac dyplomowych licencjackich i magisterskich, Warszawa 2000 |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Daniluk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Daniluk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest przygotowanie do napisania pracy naukowej odpowiadającej standardom pracy magisterskiej oraz do jej obrony i złożenia z wynikiem pozytywnym egzaminu magisterskiego.Rolą promotora jest wskazanie metodyki i poprawnych zasad pisania tego typu prac. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów - ogólnoakademicki. Forma studiów – niestacjonarne. Rodzaj przedmiotu seminarium. Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauki prawne. Rok studiów/sem. - rok 2/sem. 3 i 4. Wymagania wstępne - brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Bilans nakładu pracy studenta udział w seminariach 30 godz. - całość prowadzona w formie zajęć bezpośrednich lub zdalnych w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji pandemicznej) przygotowanie do zajęć 100 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 95 godz., łącznie 225 godz., co odpowiada 9 pkt ECTS. Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 125 godzin, co odpowiada 5,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 100 godz., co odpowiada 4,0 pkt ECTS. |
|
Literatura: |
J. Hausner, Zarzadzanie publivczne, Warszawa 2008 J. Boć (red.) Administrcaja publiczna, Warszawa 20041. J. Boć: Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2003. 2. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006. 3. J. Apanowicz: Zarys metodologii prac dyplomowych i magisterskich z organizacji i zarządzania, Gdynia 1997. Literatura uzupełniająca: 1.J. Mąjchrzak: Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych: poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, Poznań 1999. 2. E. Niedzielska: Mały poradnik autora i recenzenta pracy akademickiej, Wrocław 1993. 3. Prace licencjackie i magisterskie, pod red. E. Ruśkowskiego, Siedlce 2002. 4. J. Jura, J. Roszczypała: Metodyka przygotowania prac dyplomowych licencjackich i magisterskich, Warszawa 2000 |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Wenclik, Mirosław Wincenciak | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Wenclik, Mirosław Wincenciak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest przygotowanie do napisania pracy naukowej odpowiadającej standardom pracy magisterskiej oraz do jej obrony i złożenia z wynikiem pozytywnym egzaminu magisterskiego.Rolą promotora jest wskazanie metodyki i poprawnych zasad pisania tego typu prac. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów - ogólnoakademicki. Forma studiów – niestacjonarne. Rodzaj przedmiotu seminarium. Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauki prawne. Rok studiów/sem. - rok 2/sem. 3 i 4. Wymagania wstępne - brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godz. (w tym 15 godz. e-learningu, asynchronicznie 6 godz. ). Bilans nakładu pracy studenta udział w seminariach 30 godz. - całość prowadzona w formie zajęć bezpośrednich lub zdalnych w czasie rzeczywistym w zależności od sytuacji pandemicznej) przygotowanie do zajęć 100 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 95 godz., łącznie 225 godz., co odpowiada 9 pkt ECTS. Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 125 godzin, co odpowiada 5,0 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 100 godz., co odpowiada 4,0 pkt ECTS. |
|
Literatura: |
J. Hausner, Zarzadzanie publivczne, Warszawa 2008 J. Boć (red.) Administrcaja publiczna, Warszawa 20041. J. Boć: Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 2003. 2. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006. 3. J. Apanowicz: Zarys metodologii prac dyplomowych i magisterskich z organizacji i zarządzania, Gdynia 1997. Literatura uzupełniająca: 1.J. Mąjchrzak: Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych: poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, Poznań 1999. 2. E. Niedzielska: Mały poradnik autora i recenzenta pracy akademickiej, Wrocław 1993. 3. Prace licencjackie i magisterskie, pod red. E. Ruśkowskiego, Siedlce 2002. 4. J. Jura, J. Roszczypała: Metodyka przygotowania prac dyplomowych licencjackich i magisterskich, Warszawa 2000 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.