Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing międzynarodowy [0300-ZS2-2MMN] Rok akademicki 2019/20
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing międzynarodowy [0300-ZS2-2MMN]
Zajęcia: Rok akademicki 2019/20 [2019] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 37
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Śleszyńska
Literatura:

1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011

2. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010

3. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008

4. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005

5. R.M.Joshi, International marketing, Oxford University Press, New Delhi 2014

Zakres tematów:

1.Analiza otoczenia międzynarodowego i potencjał konkurencyjny krajów .

2. Zastosowanie instrumentów marketingu mix na rynkach zagranicznych w praktyce.

3. Strategie ekspansji i strategie marketingowe korporacji międzynarodowych

Metody dydaktyczne:

Wykorzystywane metody obejmują pracę indywidualną i grupową. Studenci przygotowują projekty w formie prezentacji multimedialnej, analizują studium przypadku i biorą udział w dyskusji.

Metody i kryteria oceniania:

Uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia. Ocena końcowa obejmuje punty uzyskane z przygotowanych projektów, analizy studium przypadku, udziału w dyskusji oraz rozwiązanych zadań w formie e-learningu.

Uwagi:

Zimowy, cały rok (ZP, PwZ)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-8 (2025-07-09)