Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing międzynarodowy 0300-ZS2-2MMN
Rok akademicki 2019/20
Wykład, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Marketing międzynarodowy 0300-ZS2-2MMN
Zajęcia Rok akademicki 2019/20 (2019) (zakończony)
Wykład (WYK), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co druga środa (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 318
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 37
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Śleszyńska-Świderska
Literatura:

1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011

2. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010

3. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008

4. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005

5. R.M.Joshi, International marketing, Oxford University Press, New Delhi 2014

Zakres tematów:

1.Analiza otoczenia międzynarodowego i potencjał konkurencyjny krajów .

2. Zastosowanie instrumentów marketingu mix na rynkach zagranicznych w praktyce.

3. Strategie ekspansji i strategie marketingowe korporacji międzynarodowych

Metody dydaktyczne:

Wykorzystywane metody obejmują pracę indywidualną i grupową. Studenci przygotowują projekty w formie prezentacji multimedialnej, analizują studium przypadku i biorą udział w dyskusji.

Metody i kryteria oceniania:

Uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia. Ocena końcowa obejmuje punty uzyskane z przygotowanych projektów, analizy studium przypadku, udziału w dyskusji oraz rozwiązanych zadań w formie e-learningu.

Uwagi:

Zimowy, cały rok (ZP, PwZ)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.