Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologia informacyjna [380-S2-1YTIN] Rok akademicki 2019/20
Laboratorium, grupa nr 5

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Technologia informacyjna [380-S2-1YTIN]
Zajęcia: Rok akademicki 2019/20 [2019] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 11
Prowadzący: Karol Kowalczuk
Literatura:

Literatura:

1.Filiciak M., Ptaszek G., Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2019.

2.Levinson P., Nowe nowe media, WAM, Kraków 2010, s. 35-97 (blogowanie), 98-132 (YouTube), 174-187 (MySpace), 189-204 (Facebook), 207-218 (Twitter), 236-256 (podcast, videocast)

3.Levy P., Drugi potop, [w:] Hopfinger M. (red.), Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku, Oficyna Naukowa, Warszawa 2015

4. Batorski, D., Korzystanie z Internetu – przemiany i konsekwencje dla użytkowników. [w:] Łukasz Jonak i inni (red.). Re: Internet – społeczne aspekty medium. Polskie konteksty i interpretacje. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2011, s. 119-152.

5. Krzysztofek, K., WEBski świat: mądrość tłumów sieciowych czy zbiorowe nieuctwo?. [w:] Keen A., Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2017, s. 11-23.

6. Józef Bednarek, Ewa Lubina, Kształcenie na odległość Podstawy dydaktyki, Wydawnictwo Naukowe PWN 2015

14.Król R., Efektywność gier dydaktycznych w procesie kształcenia, Kraków 2007.

7.Strykowski W., Audiowizualne materiały dydaktyczne: podstawy kształcenia multimedialnego, Warszawa 2014.

8.Tanaś M., Edukacyjne zastosowanie komputerów, Warszawa 2017.

9.Wieczorkowska A., Multimedia podstawy teoretyczne

i zastosowania praktyczne, Warszawa 2008.

Strony Internetowe:

http://www.come.uw.edu.pl (w dziale E-nauczanie) prof. dr hab. Grażyna Wieczorkowska, prof. dr hab. Jan Madey Dekalog edukacji internetowej

http://www.come.uw.edu.pl (w dziale E-nauczanie) prof. dr hab. Grażyna Wieczorkowska, Zalety i wady edukacji internetowej. Model dyd. COME

Blackboard - http:// blackboard.uwb.edu.pl/

Zakres tematów:

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w procesie dydaktycznym.

Wirtualna rzeczywistość jako przestrzeń podejmowania działań edukacyjnych.

Strategie wykorzystania gier komputerowych w edukacji: gamifikacja, kodowanie, game design.

Podstawy programowania w wirtualnym środowisku – poznanie strategii programowania blokowego.

Projektowanie w języku Scratch.

Zaliczenie i ocena projektów.

Metody dydaktyczne:

Metody: pogadanka, dyskusja, praca online, ćwiczenia laboratoryjne, pokaz, projekt;

Zaliczenie na ocenę (sprawdzenie praktycznych umiejętności posługiwania się ICT)

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na ocenę przy min. 80% obecności na zajęciach. Student nieobecności odpracowuje na konsultacjach. Na zajęciach realizowany jest system projektowy zaliczenia poprzez ćwiczenia praktyczne. Zaliczenie następuje przy opracowaniu projektu w.

00,00% - 50,99% niedostateczny

51,00% - 65,99% dostateczny

66,00% - 74,99% dostateczny plus

75,00% - 81,99% dobry

82,00% - 89,99% dobry plus

90,00% - 100,0% bardzo dobry

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)