Marketing międzynarodowy [330-ES2-2XMMI]
Rok akademicki 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing międzynarodowy [330-ES2-2XMMI] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2020/21 [2020]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 27 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Julita Augustyńczyk |
Literatura: |
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 2. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010 3. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008 4. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005 5. R.M.Joshi, International marketing, Oxford University Press, New Delhi 2014 |
Zakres tematów: |
1.Zajęcia organizacyjne. Marketing krajowy, międzynarodowy a globalny 2.Ewolucja koncepcji marketingu międzynarodowego. 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa. 4. Strategie wejścia na rynki zagraniczne. 5. Korporacje transnarodowe i ich konkurencyjność. 6. Badania marketingowe na rynku międzynarodowym. 7 Internacjonalizacja zachowania konsumentów i segmentacja rynku. 8. Marketing mix na rynkach zagranicznych. |
Metody dydaktyczne: |
wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych oraz angażowanie studentów do aktywnego udziału w dyskusji podczas wykładu i zadawania pytań, |
Uwagi: |
zimowy, PnR |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.