Marketing międzynarodowy [450-ZS2-2MMN]
Rok akademicki 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Marketing międzynarodowy [450-ZS2-2MMN] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2020/21 [2020]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 17 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Marek Kruk |
Literatura: |
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 2. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008 3. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005 4. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010 |
Zakres tematów: |
1. Globalne marki 2. Międzynarodowe otoczenie marketingowe 3. Marketingowe strategie korporacji międzynarodowych 4. Born globals - przykłady działań marketingowych 5. Strategie wejścia na rynki zagraniczne 6. Diagnoza przyczyn porażek na rynkach międzynarodowych |
Metody dydaktyczne: |
Prezentacje multimedialne, dyskusje problemowe, studia przypadków. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena poszczególnych aktywności studentów na podstawie jakości wykonanej pracy. |
Uwagi: |
zimowy, PwZ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.