PNJA - słownictwo 1 [340-AH1-1PWO]
Rok akademicki 2023/24
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | PNJA - słownictwo 1 [340-AH1-1PWO] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Dzięcioł-Pędich | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Mann, M., Taylore-Knowles, S. 2007. Destination B2 Grammar and Vocabulary. Oxford: Macmillan Education. McCarthy, M., O`Del, F. 2020. English Vocabulary in Use Upper-intermediate. Cambridge: cambridge University Press. Hewings, M., Haines, S. 2015. Grammar and Vocabulary for ADVANCED with answers. Cambridge: Cambridge University Press. Driscoll, L. 2005. Vocabulary in Practice 6 Upper-Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press. Vince, M. 2014. Language Practice for First. Macmillan. |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres tematyczny jak i kolejność realizacji tematów może ulec zmianie w zależności od potrzeb grupy. Names Entrainment and the arts (TV, cinema, theatre, books, etc) Appearance Moods and relationships Personality Fashion Food Travelling and transport Shopping At home At work Money and finance Weather Health |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
praca w parach praca w grupach praca indywidualna praca z całą grupą zajęciową robienie ćwiczeń słownikowych |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Oceny: 55- 69% = 3 70-75% = 3.5 76- 85 %= 4 86-90%= 4.5 91-100% = 5 Na koniec semestru studenci piszą test. Próg zaliczenia na teście wynosi 55%. Przygotowanie do testu obejmuje, oprócz materiału z zajęć, znajomość słownictwa z 30 krótkich filmów ze strony https:// www.lexicallab.com/. Na teście studenci będą musieli omówić znaczenie 15 wyrażeń . Wszystkie materiały wideo zostaną studentom udostępnione w chmurze. Aktywność na zajęciach może podnieść ocenę końcową o pół stopnia. Wszystkie materiały studenci otrzymają przed pierwszymi zajęciami w formie linku do folderu, w którym będą znajdować się wszystkie materiały i filmy video potrzebne do zajęć. Studenci są zobowiązani do regularnego drukowania materiałów na zajęcia z wyprzedzeniem. Na zajęciach można pracować też z materiałami na dużym tablecie lub na laptopie. Niedozwolone jest korzystanie z telefonu do odczytywania materiałów. Można korzystać z telefonów jedynie w celu sprawdzania znaczenia słów. Studenci zobowiązani są do regularnego odrabiania pracy domowej korzystając przy tym ze słownika - oznacza to, że studenci są zaznajomieni ze znaczeniem danego słowa, jego wymową i zapisem fonetycznym, i użyciem w zdaniu. Rodzaje słowników potrzebnych do odrabiania pracy domowej zostaną omówione na zajęcia Nagminny brak pracy domowej i materiałów (więcej niż 3 razy) będzie skutkował obniżeniem oceny końcowej i może prowadzić do niezaliczenia przedmiotu. Dopuszczalne są dwie nieobecności na zajęciach - każdą kolejną trzeba odpracować na konsultacjach u prowadzącego. |
||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Grupa nr 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.