Strategie przedsiębiorstw handlowych [530-ZN1-3SSPH]
Rok akademicki 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Strategie przedsiębiorstw handlowych [530-ZN1-3SSPH] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co druga sobota (nieparzyste), 15:20 - 17:05
sala 206 Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Aleksandra Kopko |
Literatura: |
Podstawowa T. Domański, Strategie rozwoju handlu, PWE 2005 Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku, M. Sławińska (red. nauk.), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu H. Mruk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE 2000 Pomocnicza A. Stabryła, Zarządzanie strategiczne, Wydawnictwo naukowe PWN 2022. Z. Pierścionek, Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN 2022 Z. Pierścionek, Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN 2022. |
Zakres tematów: |
Zagadnienia wprowadzające Zróżnicowanie strategii rozwoju w zależności od branż sprzedażowych i formy dystrybucji Strategie w układzie produkt-rynek Strategie cenowe przedsiębiorstw handlowych Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych Strategie liderów, challengerów, naśladowców i firm specjalistycznych Strategie omnichannel w zmiennych uwarunkowaniach rynkowych Rozwój technologiczny a strategia przedsiębiorstwa handlowego |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja nad zagadnieniami poruszanymi w części wykładowej oraz zagadnieniami poleconymi do samodzielnego przygotowania połączona z rozwiązywaniem studiów przypadku w grupach. Ćwiczenia w formie stacjonarnej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zasady zaliczenia ćwiczeń: Ocena z ćwiczeń jest wystawiana na podstawie min. 51% maksymalnej liczby zdobytych punktów z ćwiczeń praktycznych w postaci case study wykonywanych indywidualnie lub grupowo i aktywności Punktacja szczegółowa: Case study – 51 pkt Aktywność – 9 pkt Razem - 60 pkt Punktacja ogólna: 55 -60 pkt – 5 49 -54,5 pkt – 4,5 43 -48,5 pkt - 4 37-42,5 pkt -3,5 31-36,5 pkt – 3 Podstawą zaliczenia ćwiczeń jest uzyskanie min. 51 % punktów możliwych do zdobycia na zajęciach oraz obecność na zajęciach. Prowadzący dopuszcza dwie nieusprawiedliwione nieobecności podczas zajęć, kolejne natomiast należy odpracować na konsultacjach. Nieobecność na ponad 50% zajęć, kwalifikuje studenta do niezaliczenia ćwiczeń. |
Uwagi: |
zimowy, ZS, mgr A. Kopko |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.