Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Strategie przedsiębiorstw handlowych [530-ZS1-3SSPH] Rok akademicki 2023/24
Ćwiczenia, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Strategie przedsiębiorstw handlowych [530-ZS1-3SSPH]
Zajęcia: Rok akademicki 2023/24 [2023] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 207
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Aleksandra Kopko
Literatura:

Podstawowa

1. T. Domański, Strategie rozwoju handlu, PWE 2005

2. Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku, M. Sławińska (red. nauk.), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

3. H. Mruk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE 2000

Pomocnicza:

1. A. Stabryła, Zarządzanie strategiczne, Wydawnictwo naukowe PWN 2022.

2. Z. Pierścionek, Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN 2022.

Zakres tematów:

Zagadnienia wprowadzające

Zróżnicowanie strategii rozwoju w zależności od branż sprzedażowych i formy dystrybucji

Strategie w układzie produkt-rynek

Strategie cenowe przedsiębiorstw handlowych

Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych

Strategie liderów, challengerów, naśladowców i firm specjalistycznych

Strategie omnichannel w zmiennych uwarunkowaniach rynkowych

Strategie B2B

Rozwój technologiczny a strategia przedsiębiorstwa handlowego

Metody dydaktyczne:

Dyskusja nad zagadnieniami poruszanymi w części wykładowej oraz zagadnieniami poleconymi do samodzielnego przygotowania połączona z rozwiązywaniem studiów przypadku w grupach. Ćwiczenia w formie stacjonarnej.

Metody i kryteria oceniania:

Zasady zaliczenia ćwiczeń: Ocena z ćwiczeń jest wystawiana na podstawie min. 51% maksymalnej liczby zdobytych punktów z ćwiczeń praktycznych w postaci case study wykonywanych indywidualnie lub grupowo (85% ), aktywności (15%).

Punktacja szczegółowa:

Case study – 85 pkt

Aktywność – 15 pkt

Punktacja ogólna:

91-100 pkt – 5

81-90,5 pkt – 4,5

71-80,5 pkt - 4

61-70,5 pkt -3,5

51-60,5 pkt – 3

Podstawą zaliczenia ćwiczeń jest uzyskanie min. 51 % punktów możliwych do zdobycia na zajęciach oraz obecność na zajęciach. Prowadzący dopuszcza dwie nieusprawiedliwione nieobecności podczas zajęć, kolejne natomiast należy odpracować na konsultacjach. Nieobecność na ponad 50% zajęć, kwalifikuje studenta do niezaliczenia ćwiczeń.

Uwagi:

zimowy, ZS, dr A. Kopko

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)