2L stac. II st. studia socjologiczne - przedmioty obowiązkowe (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Historyczno-Socjologiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022 - Rok akademicki 2022/23 2023 - Rok akademicki 2023/24 2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022 | 2023 | 2024 | |||||
440-SS2-1ATS2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot służy rozwinięciu zdolności rozumienia tekstów w języku angielskim oraz związanej z nimi terminologii. |
|
|||
480-SS2-1ATS2 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot służy rozwinięciu zdolności rozumienia tekstów w języku angielskim oraz związanej z nimi terminologii. |
|
||||
480-ERS-2AOM |
Anthropology of Minds (od 2024-10-01)
|
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
- (od 2024-10-01) 2L stac. II st. studia socjologiczne - przedmioty obowiązkowe (Wydział Socjologii)
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
440-ERS-2BOS | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
480-ERS-2BOS | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy kategorii pogranicza narodowego i cywilizacyjnego, a także granicy, zarówno w ujęciu formalnoprawnym (Ustawa z dnia 12 października 1990 r. o ochronie granicy państwowej, Dz. U. 1990 Nr 78 poz. 461), jak i w szerszym rozumieniu, które przyjęte jest – w różnych wersjach – na użytek socjologii, kulturoznawstwa, antropologii kulturowej i in. |
|
|||
440-ERS-2CLT | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The subject is to provide theoretical knowledge, teach critical analysis of social reality and the ability to use theory to analyze social processes. |
|
|||
480-ERS-2CLT | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The subject is to provide theoretical knowledge, teach critical analysis of social reality and the ability to use theory to analyze social processes. |
|
||||
440-ERS-2CSR | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot 1/dostarcza podstawowej wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, inkluzywnego biznesu, zrównoważonego rozwoju oraz ich wzajemnych powiązań, 2/mobilizuje studentów do analizy studiów przypadku ze znanego im otoczenia instytucjonalnego, 3/zachęca do przyjęcia perspektywy krytycznej w zakresie wdrożeń omawianej idei. |
|
|||
480-ERS-2CSR | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot 1/dostarcza podstawowej wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, inkluzywnego biznesu, zrównoważonego rozwoju oraz ich wzajemnych powiązań, 2/mobilizuje studentów do analizy studiów przypadku ze znanego im otoczenia instytucjonalnego, 3/zachęca do przyjęcia perspektywy krytycznej w zakresie wdrożeń omawianej idei. |
|
|||
440-ERS-2CIL | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The aim of the course is to reflect on the problem of the culture of individualism and its contemporary reinterpretations. We will discuss how the elements characteristic of the post-Fordist economy (e.g. technology, creativity, self-realization) shape the organization of an individual's life and transform various spheres of life into an object of management and creative care for oneself (e.g. the body, subjectivity , emotions). |
|
|||