Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

2L stac.II st.studia socjologiczne - przedmioty specjalizacyjne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Socjologii)

Jednostka: Wydział Socjologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: 2L stac.II st.studia socjologiczne - przedmioty specjalizacyjne
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023 - Rok akademicki 2023/24
2024 - Rok akademicki 2024/25
2025 - Rok akademicki 2025/26
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023 2024 2025
480-SS2-2ADM2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia składają się z trzech bloków zajęciowych. Blok pierwszy stanowi przegląd najważniejszych koncepcji teoretycznych, szkół, pojęć oraz instrumentów badawczych dotyczących analizy dyskursów medialnych (dalej także jako ADM). Blok drugi poświęcony jest analizie aktualnych kwestii społeczno-kulturowych w wybranych dyskursach medialnych. Blok trzeci przeznaczony jest na prezentację i ocenę projektów zaliczeniowych przygotowanych przez uczestniczki i uczestników kursu.

Strona przedmiotu
480-SS2-2APM2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs "Antropologii przestrzeni miejskiej" zapoznaje studentów z różnorodnymi aspektami życia miejskiego, przy użyciu narzędzi i perspektyw antropologicznych. Badania nad przestrzenią miejską obejmują analizę struktur społecznych, codziennych praktyk, symboliki oraz znaczeń przypisywanych miejscom w kontekście kulturowym. Studenci poznają złożoność relacji pomiędzy przestrzenią fizyczną a społeczną oraz wpływ urbanizacji na życie społeczne i kulturowe.

Strona przedmiotu
480-SS2-2KMA2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, ukazanie oraz trenowanie przez studentów i studentki praktycznych możliwości jej zastosowania na studiach przypadku (case studies).

Strona przedmiotu
480-SS2-2KMZ2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

ECTS - 2 pkt.

Przedmiot specjalistyczny (spacjalizacja: komunikacja i socjologia kognitywna)

Drugi stopień studiów

Semestr IIII

15 godzin laboratorium

Kod: 480-SS2-2KMZ2

Strona przedmiotu
480-SS2-2KSP2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przedstawienie wiadomości na temat komunikacji społecznej, istoty procesów komunikacji, wybranych teorii, rodzajów, środków komunikacji, Wybranych zagadnień z komunikacji: interpersonalnej, instytucjonalnej, masowej, via internet

Strona przedmiotu
480-SS2-2MIS2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z wybraną problematyką szeroko rozumianych mediów i ich roli i funkcji w społeczeństwie tj. analizowane będą przemiany mediów oraz ich współczesny kształt: "stare" media i nowe media oraz to jak dziś ze sobą współistnieją. Relacja media-społeczeństwo będzie omawiana w kontekście historycznym, społecznym, kulturowym, technologicznym.

Strona przedmiotu
480-SS2-2PGZ2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Studenci podczas zajęć poznają specyfikę procesów grupowych, ról w grupie i dynamiki grupowej.

W trakcie zajęć zapoznają się ze sposobami zarządzania małą grupą w zależnością od specyfiki organizacja (np. korporacja, mała firma, organizacja pozarządowa, szkoła).

Strona przedmiotu
480-SS2-2SRK2
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Rok akademicki 2025/26
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów i studentek z podstawowymi modelami zachowań konsumenckich oraz czynnikami je kształtującymi. Kolejnym celem zajęć jest nabycie przez uczestników kursu praktycznych umiejętności związanych z przeprowadzaniem badań konsumenckich.

Strona przedmiotu
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)