Przedmioty w rejestracji Rejestracja na specjalizację w 2024/2025 340-F1-2024_AS1-2
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024 | |||||
340-AS1-3SENA |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem kursu jest przedstawienie rozwoju literatury brytyjskiej w wieku XX w sposób znacznie bardziej szczegółowy niż ma to miejsce w czasie kursu podstawowego, który studenci mają na drugim roku studiów. Studenci zapoznają się z kontekstem historycznym, teoretyczno-literackim, najwybitniejszymi pisarzami i pisarkami kolejnych okresów i nurtów (modernizm, post-modernizm, realizm) |
|
||
340-AS1-3SRML |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot należy do grupy przedmiotów nr 6: Językoznawstwo: zajęcia fakultatywne. Jego celem jest zapoznanie studentów z głównymi metodami badań stosowanymi w językoznawstwie oraz przebiegiem procesu analizy językoznawczej. |
|
||
340-AS1-3SNTL |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają formę konwersatorium a ich celem jest zaznajomienie studentów z podstawowymi zagadnieniami oraz aparatem terminologiczno-pojęciowym wykorzystywanym we współczesnym językoznawstwie kognitywnym. Prezentacja obejmuje ważniejsze teorie językoznawstwa kognitywnego, a także określenie miejsca i roli, jakie zajmuje językoznawstwo kognitywne we współczesnych naukach humanistycznych. Uzyskana wiedza pozwala studentom zrozumieć problem złożoności i zmienności zjawisk językowych z perspektywy kognitywnej, a także umożliwia dokonywanie własnych interpretacji i opisów tych zjawisk w ramach wiedzy nabytej podczas zajęć. |
|
||