Literatura: |
1. W.Rudin, "Podstawy analizy matematycznej'', Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1998,
2. K. Maurin, "Analiza " część pierwsza, PWN, Warszawa 1977,
3.M.Spivak, "Analiza na rozmaitościach ", Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2005,
4.L.Schwartz ''Kurs analizy matematycznej'',PWN, Warszawa 1980,
5.R.Rudnicki,''Wykłady z analizy matematycznej'',Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2001,
6.A.Birkholc,''Analiza matematyczna. Funkcje wielu zmiennych'',Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2002.
7. G. M. Fichtenholz „Rachunek różniczkowy i całkowy'' t. I , II, III Wydawnictwo Naukowe PWN, 1995.
8. R. Rudnicki „Wykłady z analizy matematycznej”, PWN, 2006.
9. R. Leitner „Zarys matematyki wyższej”, WNT, 1995.
Zbiory zadań:
1. W. Krysicki, L. Włodarski „Analiza matematyczna w zadaniach”
2. M. Gewert, Z. Skoczylas „ Analiza matematyczna. Przykłady i zadania”
3. J. Banaś, S. Wędrychowicz „Zbiór zadań z analizy matematycznej”
4. G. N. Berman „Zbiór zadań z analizy matematycznej”
|
Efekty uczenia się: |
Potrafi całkować funkcje wielu zmiennych.K_U07, K_U10, K_U11, K_U13, K_U14, K_W02, K_W04, K_W05, K_W07
Rozumie pojęcie rozkładu jedności i umie je stosować.K_U09, K_U11, K_U12, K_U23, K_W02, K_W04, K_W05
Zna i umie stosować rachunek różniczkowy funkcji wielu zmiennych; zna podstawowe twierdzenia w tym zakresie.K_U12, K_W02, K_W04, K_W05, K_W07
Ma podstawową wiedzę na temat przestrzeni odwzorowań liniowych ciągłych i wieloliniowych.K_U16, K_U17, K_W02, K_W04, K_W05
|
Metody i kryteria oceniania: |
1.Przewidziane są następujące prace pisemne: kolokwia, prace domowe. Prowadzący wyznacza dwa terminy każdego z kolokwiów, przy czym drugi termin jest terminem poprawkowym.
2.Uzyskanie przez studenta 4 lub więcej nieusprawiedliwionych nieobecności stanowi podstawę do niezaliczenia ćwiczeń.
3. Ocenę końcową stanowią punkty zdobyte na kolokwiach, kartkówkach i pracach domowych. Aby zaliczyć ćwiczenia student musi zdobyć przynajmniej połowę możliwych do zdobycia punktów. Oceny końcowe wystawiane są zgodnie z następującym kryterium:
• 90%-100% możliwych do zdobycia punktów- bardzo dobry
• 80%-89% możliwych do zdobycia punktów – dobry plus
• 70%-79% możliwych do zdobycia punktów – dobry
• 60%-69% możliwych do zdobycia punktów – dostateczny plus
• 50%-59% możliwych do zdobycia punktów – dostateczny
• Mniej niż 50% możliwych do zdobycia punktów- niedostateczny
4. Prowadzący może podnieść ocenę o 0,5 stopnia w przypadku, gdy student wykazał się dużą aktywnością w czasie zajęć, bądź zaliczył wszystkie kolokwia w pierwszym możliwym terminie.
|