Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
1. G.Amstrong, Ph.Kotler, Marketing,Oficyna Wolter Kluwer, Warszawa 2012
2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, red. L.Garbarski, PWE, Warszawa 2011
3. G.Antonides, W.F.vanRaaij, Zachowanie konsumenta, PWN, Warszawa 2003
4. https://zarzgosp40.uwb.edu.pl
5. https://www.youtube.com/watch?v=X5w5bn6QkIs
6. https://www.youtube.com/watch?v=uWVNcnstQsQ
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
1. Podstawy marketingu, red. A.Czubała, PWE, Warszawa 2012
2. M.R.Solomon, Zachowania i zwyczaje konsumentów, HELION, Gliwice 2006
4. L. Garbarski (red.), Marketing: Koncepcja strategicznych działań, PWE, Warszawa 2011
5. E. Michalski, Marketing. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009
6. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000
7. P. Matyja, W. Biliński, Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012
8. A. Czubała, Marketing usług, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012
|
Efekty uczenia się: |
1MAR__ UW01 potrafi prawidłowo analizować i interpretować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (w tym: gospodarczych, prawnych, kulturowych, politycznych) w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu bazując na zdobytej wiedzy (KA6_UW1) -studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW02 potrafi pozyskiwać dane do analizowania i prognozowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (w tym: gospodarczych, prawnych, kulturowych, politycznych) oraz do rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dyscypliny nauk o zarządzanium.in. poprzez zastosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych, statystycznych (KA6_UW2) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW03 potrafi wykorzystywać zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów w pracy zawodowej (KA6_UW3 ) -studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW04 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania złożonych i nietypowych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania (KA6_UW4) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW05 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu (KA6_U8W5) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW06 potrafi przygotować prace pisemne i prezentacje multimedialne poświęcone konkretnemu zagadnieniu z zakresu dyscypliny nauk o zarządzania i dyscyplin komplementarnych, właściwie dobierając i weryfikując materiały źródłowe do przygotowywania prac i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów (KA6_UK1) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW07 potrafi przygotować wypowiedź ustną poświęconą konkretnemu zagadnieniu z zakresu dyscypliny nauk o zarządzaniu i dyscyplin komplementarnych, właściwie dobierając i weryfikując materiały źródłowe do przygotowanych wystąpień ustnych z użyciem specjalistycznej terminologii (KA6_UK2) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ UW08 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role (KA6_U01) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
1MAR__ KK01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę stałego uczenia się, ze względu na dynamikę procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie (KA6_KK1) - studia przypadków, dyskusje problemowe, prezentacje multimedialne, referaty kolokwium
|