Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 340-AS2-1SEM9 |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: |
2L stac. II st. studia filologii angielskiej - przedmioty obowiązkowe Filologia angielska 2 stopień 1 rok sem.letni Filologia angielska 2 stopień 1 rok sem.zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
13.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria magisterskie |
Założenia (opisowo): | Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej. Jest to proces stopniowy polegający na omówieniu szeregu kluczowych pojęć takich jak parafraza, streszczenie, formatowanie tekstu i określenia czym jest tzw. ‘research paper’. Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat (na drugim roku studiów). |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej. |
Pełny opis: |
Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej. Jest to proces stopniowy polegający na omówieniu szeregu kluczowych pojęć takich jak parafraza, streszczenie, formatowanie tekstu i określenia czym jest tzw. ‘research paper’. Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat (na drugim roku studiów). |
Literatura: |
Howe, Stephen and Kristina Henriksson. PhraseBook for Writing Papers and Research in English. The 4th Edition. The Whole World Company Press 2007. Straus, Jane and Lester Kaufman. The Blue Book of Grammar and Punctuation. Jossey-Bass 2014. Turabian, L. Kate. A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations. Chicago Style for Students & Researchers. The 8the Edition. The University of Chicago Press 2008. Tyson, Lois. Critical Theory Today. A User-Friendly Guide. The 2nd Edition. Routledge 2006. MLA Formatting and Style Guide. https://owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/mla_style/mla_formatting_and_style_guide/mla_formatting_and_style_guide.html |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat. |
Metody i kryteria oceniania: |
How to assess summary/paraphrase. Criteria: Relevance of Content - 9 points Processing – 9 points Cohesion & Coherence – 9 points Language Accuracy (Punctuation included) – 9 points /poor 0, sufficient 3, good 6, very good 9/ Max: 36 pkt. Grade: Lack of formatting - Failed 0-17 points - Failed 0 points for any component – Failed (irrespective of how good other components are) 18 points - Sufficient 19-31 points - Good 32-36 points - Very Good How to assess the students’ research paper. Criteria: Relevance of Content - 9 points Use of Source Material – 9 points Organization - 9 points Cohesion & Coherence - 9 points Language Accuracy (Punctuation included) - 9 points /poor 0, sufficient 3, good 6, very good 9/ Max: 45 pkt. Grade: Lack of formatting - Failed 0 – 19 points - Failed 0 pkt. for any component – Failed (irrespective of how good other components are) 20 – 29 points -Sufficient 30 - 39 points - Good 40 – 45 points - Very Good There is only one chance to make up for the failed paper. All the papers from the group are zipped together and send to the teacher as one file. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 60 godzin, 5 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.