Marketing społeczny
Informacje ogólne
| Kod przedmiotu: | 370-KN1-1MAS |
| Kod Erasmus / ISCED: |
10.001
|
| Nazwa przedmiotu: | Marketing społeczny |
| Jednostka: | Wydział Prawa |
| Grupy: |
3L niestac.I st.studia kryminologia - przedmioty fakultatywne Kryminologia Niestacjonarna 1 rok 1stopnia sem. Zimowy |
| Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
| Język prowadzenia: | polski |
| Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
| Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
| Skrócony opis: |
Celem zajęć jest przybliżenie studentom podstawowej wiedzy na temat marketingu społecznego, jego najważniejszych założeń i zagadnień teoretycznych oraz szczegółowe pokazanie licznych zastosowań praktycznych w rozwiązywaniu problemów społecznych. |
| Pełny opis: |
Profil studiów – ogólnoakademicki. Forma studiów – niestacjonarne. Rodzaj przedmiotu – do wyboru. Dziedzina i dyscyplina nauki - nauki społeczne i nauki o zarządzaniu i jakości Rok studiów/semestr – rok I/sem. I. Wymagania wstępne – brak. Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 14 godzin wykładu (w tym 5 godz. zdalnych synchronicznych). Metody dydaktyczne – wykład, dyskusja, analiza przypadków, konsultacje. Bilans nakładu pracy studenta – udział w zajęciach 15 godz., przygotowanie do zajęć i zaliczenia 25 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 10 godz. Razem: 50 godzin, co odpowiada 2 pkt ECTS. Wskaźniki ilościowe – nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godz., co odpowiada 1 pkt. ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godz., co odpowiada 1 pkt. ECTS |
| Literatura: |
K. Andresen, Marketing Robin Hooda, Warszawa 2007. R.B. Cialdini,, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2004. Marketing wartości społecznych, red. W. Domachowski, Poznań 2003. P. Kotler, Lee N., Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007 A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacja non-profit, Warszawa 2007, Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Kraków 2008, Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej, red. P. Wasilewski, D. Maison, A. Stafiej-Bartosik, Kraków 2007. M. Rojek-Nowosielska, Kształtowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wrocław 2006. |
| Efekty uczenia się: |
Umiejętności, student potrafi: KP6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami zachodzącymi w obszarze marketingu społecznego KP6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu marketingu społecznego KP6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie KP6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: zaliczenie wykładu w formie pisemnej, obserwacja ciągła. |
| Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wykładu w formie pisemnej. Skala ocen z zaliczenia wykładu odpowiada skali określonej w par. 23 Regulaminu studiów UwB. Minimalny wymagany próg do zaliczenia przedmiotu wynosi 51% maksymalnej liczby punktów |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (zakończony)
| Okres: | 2024-10-01 - 2025-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
| Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | Elżbieta Zalesko | |
| Prowadzący grup: | Elżbieta Zalesko | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2025/26" (w trakcie)
| Okres: | 2025-10-01 - 2026-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
N WYK
|
| Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | Wioleta Hryniewicka-Filipkowska | |
| Prowadzący grup: | Wioleta Hryniewicka-Filipkowska | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
