Social media- warsztaty
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 440-SS2-1SMW2 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.251
|
Nazwa przedmiotu: | Social media- warsztaty |
Jednostka: | Instytut Socjologii |
Grupy: |
2L stac. II st. studia socjologiczne - przedmioty obowiązkowe |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Studenci/ studentki muszą mieć podstawową wiedzę na temat prowadzenia badań społecznych - ilościowych i jakościowych |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. |
Pełny opis: |
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. W trakcie zajęć będą pracować w małych grupach zadaniowych, sami będą rozdzielać zadania. Zajęcia będą składać się z części teoretycznej (wykład, lektury) i praktycznej (praca zespołowa nad poszczególnymi etapami). Uczestnicy zajęć będą przeprowadzać własne badania odbiorców kampanii. Profil studiów - ogólnoakademicki. Forma studiów–stacjonarne Rodzaj: specjalizacyjny Język prowadzenia przedmiotu – język polski. Dziedzina i dyscyplina nauki – nauki socjologiczne, socjologia Rok studiów/semestr – stopień 2, rok I/sem. I wymagania wstępne - podstawy robienia badań terenowych liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 30 godz. laboratorium metody dydaktyczne - laboratorium, konsultacje forma zaliczenia przedmiotu - zaliczenie na ocenę Bilans nakładu pracy studenta – 30 godzin - obecność na zajęciach 2 godzin - udział w konsultacjach; 4 godz. udział w zaliczeniu 38 godzin - przygotowanie do zajęć; • Wskaźniki ilościowe: - godziny wymagające udziału nauczyciela 47,5 godzin = 1,9 ECTS - samodzielna praca studenta: godzin = 1,1 ECTS łącznie 75 godz. = 3 ECTS |
Literatura: |
Philip Kotler, Marketing, Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002 Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2002. Paweł Tkaczyk, Narratologia, Warszawa : PWN, 2018 Earl Babbie, Badania społeczne w praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004 Beata Michalska – Dominiak, Piotr Grocholiński, Poradnik Design Thinking, Helion 2019 Artur Jabłoński, Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować (copywriting & webwriting) https://arturjablonski.com/ https://paweltkaczyk.com/ |
Efekty uczenia się: |
KP7_WG6 posiada pogłębioną wiedzę na temat relacji komunikacji i mediów w nowoczesnym społeczeństwie w aspekcie socjologicznym, kulturowym, politycznym, ekonomicznym KP7_WK4 potrafi scharakteryzować i wyjaśniać strategie decyzyjne i ich następstwa: jednostek, grup i instytucji w odniesieniu do sfery rynku i własnej przyszłości KP7_UW2 potrafi dokonać krytycznej oceny danych, formułować własne opinie, wyciągać wnioski z analizy KP7_UW7 posiada umiejętność samodzielnego wykorzystania zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy KP7_UW10 potrafi posługiwać się technologiami i narzędziami informatycznymi do pozyskiwania informacji, wspomagania procesów poznawczych i komunikacyjnych oraz upowszechniania wiedzy KP7_UO1 jest otwarty na pracę w grupie, potrafiąc przyjmować w niej różne role i jest świadomy roli kreatywnego kierowania zespołem ludzkim KP7_KO1 ma pogłębioną świadomość znaczenia wiedzy socjologicznej w rozwiązywaniu problemów społecznych, jest otwarty na przekazywanie swojej wiedzy KP7_KO2 jest przygotowany do pełnienia funkcji współorganizatora przedsięwzięcia o charakterze ekonomicznym, potrafi partycypować w planowaniu i przewidywaniu efektów takich przedsięwzięć |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę lub forma zaliczenia: zaliczenie na ocenę Ocena jest składową: Praca indywidualna: 1) aktywny udział w zajęciach: dyskusja nad poszczególnymi zagadnieniami w oparciu o zadaną literaturę i wiedzę własną Praca grupowa: 1) przygotowanie się na zajęcia (zrealizowanie poszczególnych etapów pracy projektowej) 2) ocena końcowego efektu pracy grupy projektowej (kryteria: kreatywność, adekwatność do potrzeb klienta, spójność) 3) ocena za prezentację efektów pracy projektowej Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest prezentacja rezultatów grupowej pracy projektowej. Możliwa jest 1 nieobecność nieusprawiedliwiona. Przy nieobecnościach powyżej 50 % nie ma możliwości uzyskania zaliczenia. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Sztop-Rutkowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Sztop-Rutkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
|
Skrócony opis: |
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. |
|
Pełny opis: |
Podczas zajęć studenci/ studentki będą przygotować od podstaw kampanię marketingową w social mediach na wybrany temat. W trakcie zajęć będą pracować w małych grupach zadaniowych, sami będą rozdzielać zadania. Zajęcia będą składać się z części teoretycznej (wykład, lektury) i praktycznej (praca zespołowa nad poszczególnymi etapami). Uczestnicy zajęć będą przeprowadzać własne badania odbiorców kampanii. |
|
Literatura: |
Philip Kotler, Marketing, Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002 Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2002. Paweł Tkaczyk, Narratologia, Warszawa : PWN, 2018 Earl Babbie, Badania społeczne w praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004 Beata Michalska – Dominiak, Piotr Grocholiński, Poradnik Design Thinking, Helion 2019 Artur Jabłoński, Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować (copywriting & webwriting) https://arturjablonski.com/ https://paweltkaczyk.com/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.