Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie działem sprzedaży [530-ZN1-3SZDS] Rok akademicki 2023/24
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zarządzanie działem sprzedaży [530-ZN1-3SZDS]
Zajęcia: Rok akademicki 2023/24 [2023] (w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga sobota (nieparzyste), 17:10 - 18:55
sala 207
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Monika Garwolińska, Tomasz Raducha
Literatura:

Podstawowa

1. Cybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, PWN, Warszawa. 2016

2. Grzybek R., Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży, Helion, Gliwice 2015

3. Niemczyk A., Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać, Helion, Gliwice 2012

Uzupełniająca

1. Sobczyk G. (red.), Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, PWE, Warszawa 2010

2. Sławińska M., Przedsiębiorstwo handlowe. Ekonomika-Zarządzanie-Procesy, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu,

Poznań 2013

3. Filipiak B., Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego, CeDeWu, Warszawa 2015

Zakres tematów:

1. Planowanie i organizowanie działalności sprzedażowej

2. Rola i zakres odpowiedzialności menedżera ds. sprzedaży

3. Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmie

4. Proces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składowe

5. Rekrutacja personelu sprzedażowego

6. Kierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowego

7. Systemy wynagradzanie i motywowanie sprzedawców

8. Szkolenia i coaching – podwyższanie kompetencji zespołu handlowców

9. Kontrola i monitoring działalności handlowej

10. Skuteczne zarządzanie konfliktami w zespole handlowym

Metody dydaktyczne:

Analiza case studies - opracowania indywidualne

Projekty grupowe - opracowania w formie prezentacji wizualnej i bezpośredniej określonych zagadnień z tematyki zarządzania sprzedażą

Dyskusje tematyczne

Metody i kryteria oceniania:

Ocena projektów indywidualnych na podstawie nadesłanych prezentacji

Ocena projektów grupowych - na podstawie formy, treści merytorycznej i kreatywności prezentowanych rozwiązań

Ocena aktywności podczas zajęć

Uwagi:

zimowy, ZS dr M. Garwolińska, T. Raducha

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0 (2024-02-26)