Interpersonal communication [480-SS1-2INC1]
Rok akademicki 2023/24
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Interpersonal communication [480-SS1-2INC1] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 16:45 - 19:45
sala 36 Budynek Wydziału Historii, Wydziału Filozofii i Wydziału Socjologii jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 14 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Maja Biernacka |
Literatura: |
Toseland, Ronald W., Jones, Lani V., Gellis, Zvi D., 2004, Group dynamics, in: Charles D. Garvin, Lorraine M. Gutierrez, Maeda J. Galinsky (eds.), Handbook of Social Work with Groups, New York, The Guilford Press. pp. 13–31, https://www.researchgate.net/publication/277286672_Group_Dynamics (otwarty dostęp) Peter Hartley, Peter, Bruckmann, Clive G., 2007 (2002), Business Communication, London and New York, Routledge, https://www.lsms.ac/public/uploads/YbBkW8F7LAVRLjc7RZJh9PVbojT8dkUv8DV0d4iF1YKVh8Bywd1575394856ZiK14FBsdZIJoyn9O7Yp4gTIui0ioob62VKDTlEWmjzs8rkSeE.pdf (otwarty dostęp) |
Zakres tematów: |
1. Introduction to interpersonal communication. Its definition and purposes 2. The basic patterns of interpersonal communication 3. Types of attention in interpersonal communication 4. Cognitive control and inhibitory control 5. The Karpman Drama Triangle and conflict in interpersonal communication 6. The cooperative principle and conversational maxims 7. The principles of persuasion 8. Negotiations, their stages and relevant phraseology 9. Common negotiation mistakes 10. BATNA and ZOPA in negotiations 11. The rhetorical triangle 12. AIDA model as a framework for persuasive communication 13. Disagreement and effective interpersonal communication |
Metody dydaktyczne: |
praca nad studiami przypadku (case studies), kwerenda biblioteczna, praca nad literaturą przedmiotu, przygotowanie prezentacji, dyskusja |
Metody i kryteria oceniania: |
Forma zaliczenia: zaliczenie na ocenę Zasady dopuszczenia do zaliczenia: systematyczne uczestnictwo w zajęciach i realizowanie bieżących zadań. Dopuszcza się jedną nieusprawiedliwioną nieobecność w semestrze, z koniecznością nadrobienia materiału i wywiązania się z bieżących zadań na kolejne zajęcia. Ocena końcowa jest wystawiana według poniższego wzorca: 5 - zaliczone uczestnictwo w trzech projektach 4 - zaliczone uczestnictwo w dwóch projektach 3 - zaliczone uczestnictwo w jednym projekcie |
Uwagi: |
S09 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.