ADM.Stacj.2 rok 1 stopnia sem. Letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Prawa)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023 - Rok akademicki 2023/24 2024 - Rok akademicki 2024/25 2025 - Rok akademicki 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 2024 | 2025 | |||||
370-AS1-2LJA2 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Lektorat ma za zadanie wprowadzenie w podstawową terminologię prawniczą w j. obcym związaną z dziedzinami umiejscowionymi w naukach prawnych, polityce i administracji, naukach społecznych i ekonomicznych oraz wyrobienie umiejętności wyszukiwania, zrozumienia i analizy informacji z różnych źródeł związanych z ww. dziedzinami w j. obcym. W trakcie lektoratu rozwijane są umiejętności rozumienia obcojęzycznych tekstów pisanych i mówionych oraz przygotowywania wystąpień ustnych i prac pisemnych takich jak prezentacje, streszczenia i sporządzanie pism formalnych występujących w ww. dziedzinach w języku obcym. Dodatkowo, celem kursu jest przygotowanie studentów do funkcjonowania na rynku pracy pod kątem umiejętności językowych i komunikacyjnych. |
|
||
370-AS1-2PAD |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założeniem, realizowanym w ramach nauki treści programowych z zakresu prawa administracyjnego będzie nabycie przez studentów administracji wiedzy w zakresie kluczowych instytucji tej gałęzi prawa. Stanowić je będzie także przyswojenie reguł stosowania norm prawa administracyjnego, a także prawa cywilnego, w przypadku tego ostatniego w zakresie wykorzystywanym w funkcjonowaniu administracji publicznej. Celem przekazania treści przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy w zakresie konstrukcji prawa administracyjnego,a także umiejętność posługiwania się aktami prawnymi z zakresu prawa administracyjnego w praktyce, w tym umiejętności wykładni norm tam zawartych. |
|
||
370-AS1-2PCU |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu zaprezentowane zostaną ogólne zasady i wybrane szczegółowe instytucje prawa cywilnego. Celem przedmiotu jest przekazanie studentom podstawowej w tym zakresie wiedzy, ze zwróceniem szczególnej uwagi na specyfikę działania administracji publicznej przy wykorzystaniu cywilnoprawnej metody regulacji stosunków społecznych. |
|
||
370-AS1-2PROPFP | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem głównym jest przekazanie studentowi wiedzy z zakresu metodologii pracy naukowej, a w szczególności określonych metod badawczych stosowanych w pracy dyplomowej, konstrukcji pracy dyplomowej wraz z jej aspektami formalnymi, a także wybór tematu i przygotowanie planu pracy licencjackiej. |
|
||
370-AS1-2PROPAD | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem głównym jest przekazanie studentowi wiedzy z zakresu metodologii pracy naukowej, w tym w szczególności poszczególnych metod badawczych stosowanych w pracy dyplomowej, konstrukcji pracy dyplomowej wraz z jej aspektami formalnymi, a także wybór tematu i przygotowanie planu pracy magisterskiej. |
|
||
370-AS1-2PRODZ | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
370-AS1-2PROPPP | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem proseminarium jest wybór tematu pracy licencjackiej oraz przygotowanie planu i wykazu bibliografii. |
|
||