|
asystent w jednostce Wydział Nauk o Edukacji
|
dr
Dorota Wyrzykowska-Koda
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Czwartek 13.00–14.30, sala B132
Zainteresowania
Problematyka naukowo-badawcza koncentruje się wokół zagadnień dotyczących normalizacji i poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnością poprzez wyrównywanie ich szans rozwoju i funkcjonowania w społeczeństwie. W centrum uwagi zainteresowań badawczych znajdują się kwestie związane z edukacją i rehabilitacją osób z niepełnosprawnością w perspektywie zachodzących zmian a dominującym obszarem badawczym jest problematyka aktywności artystycznej osób z niepełnosprawnością.
Koordynowane przedmioty
2024 - Dydaktyka specjalna 380-SPW-1JAE
2024 - Praktyka - Klinika metodyczna cz. 4 380-RS5-5IAU
2025 - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniami z niepełnosprawnością sensoryczną 380-RS5-3JDN
2025 - Projektowanie włączające 380-ON2-2JEG
2025 - Projektowanie włączające 380-TN2-2JEG
Prowadzone przedmioty
2024 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-ON2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-OS2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-TN2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-TS2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 380-RS5-3HBP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Kulturowo-społeczne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną 380-RS5-5JMB:
Wykład (grupa 1)
2024 - Metodyka kształcenia uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 380-RS5-3JFU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniami z niepełnosprawnością sensoryczną 380-RS5-3JDN:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024 - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 380-RS5-4JKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024 - Pedagogika specjalna 380-RS1-1PSL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024 - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych i uczniem zdolnym 340-PN2-1SPZ:
Laboratorium (grupa 1)
2024 - Rewalidacja indywidualna uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 380-RS5-5JKB:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-ON2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-OS2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-TN2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025 - Dostępność przestrzeni edukacyjnej i społecznej - projektowanie uniwersalne 380-TS2-1JAK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025 - Kulturowo-społeczne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną 380-RS5-5JMB:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025 - Metodyka kształcenia uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 380-RS5-3JFU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025 - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniami z niepełnosprawnością sensoryczną 380-RS5-3JDN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025 - Metodyka wychowania i kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 380-RS5-4JKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025 - Pedagogika osób z niepełnosprawnością intelektualną 380-RS5-4JIE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025 - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych i uczniem zdolnym 340-PN2-1SPZ:
Laboratorium (grupa 1)
2025 - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 340-ON2-1PUT:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2)
